Technische Klantenservice medewerker
Ben jij technisch aangelegd, ben je service gericht en bied je graag oplossingen? Dan ben jij de technisch klantenservice medewerker waar wij naar opzoek zijn!
Wat wordt van jou verwacht?
Jij bent het aanspreekpunt voor klanten die een technisch probleem hebben. Je helpt klanten met inloggen, hun wachtwoord wijzigen etc. Jij kunt goed luisteren en weet al snel erachter te komen met welke vraag/probleem de klant zit. Je begeleidt de klant telefonisch met de praktische oplossingen die je geboden hebt.
Wie zijn wij?
TeleSupport biedt al 10 jaren vanuit Suriname diensten aan Gas en Energieleveranciers op de Nederlandse markt. Wij nemen diverse bedrijfsprocessen volledig over zodat klanten een feilloze ervaring hebben bij het aanschaffen van een Gas en Energie abonnement. Ter versterking van ons team zijn wij opzoek naar jou!
Wat vragen wij?
- Je beschikt over MBO werk en denkniveau;
- Je hebt technisch inzicht en bent handig in het aanleren van systemen;
- Je bent geduldig en weet duidelijk te communiceren;
- 40 uur per week beschikbaar;
- Jij bent in staat vroeg te starten. De werktijden zijn van 5:00 AM- 13:30 PM Surinaamse tijd;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een aangename telefoonstem;
- Klantvriendelijk en Empathisch;
- Service en oplossing gerichte instelling;
- Ervaring in de klantenservice is een pre.
Wat bieden wij jou?
- Een aantrekkelijk maandloon vastgesteld in Euro’s;
- Toeslagen voor starten in de ochtenduren
- Ziektekostenverzekering
- Pensioenopbouw (afdracht);
- Vakantiegeld 8% van het bruto jaar salaris;
Solliciteren?
Mail je motivatiebrief én C.V. naar info@telesupport-nederland.nl
Alleen goed verzorgde sollicitatiebrieven en cv’s worden in behandeling genomen.